שבע הגבעות

מאת ריצ’ארד בן ישי | מאמרים

כיצד הגעתי לשם?

לפני מספר חודשים חיפשתי אתרים עתירי אנרגיה, באמצעות מפה ומטוטלת.

מצאתי שניים : אחד בסמוך לעלמה, מצפון לצפת, והשני בלב שום מקום, ליד קיבוץ לכיש.
התחלתי לעבוד על האתר הראשון וסיימתי את העבודה שם, למרות שהתיעוד שלו עדיין לא תם. מאמר זה עוסק במיקום השני, לו קראתי “שבע הגבעות”.

שיטת האיתור

מרגע שמצאתי את המיקום הכללי במפה, חיפשתי ישוב קרוב. בעזרת האתר Google Maps השגתי תמונה אווירית של האזור המדובר. באמצעות המחשב הגדלתי את התמונה והשתמשתי במטוטלת עד שהתחלתי לראות כבישים. באותו זמן לא ידעתי כלל היכן המקום מלבד נקודת ההתחלה על המפה המסומנת כ “הר גד” בסמוך לקיבוץ לכיש (ראה תמונה מס’ 1).

תמונה מס’ 1: מיקומן של שבע הגבעות

Survey of Israel

איתור מהבית

לפני שיצאתי אל האתר, עבדתי באמצעות התמונה מ Google Maps. באמצעות המטוטלת, גיליתי מספר נקודות סביב לנקודה מרכזית או נקודת מוקד המוצגות בתמונה מס’ 2. נקודות אלה היו כולן ארובות אנרגיה (בין השמים לאדמה).

למידע נוסף על ארובות פנו למאמרנו: ארובות וורטקסים.

באתר זה, הארובות חיוביות. הפרמטרים שלהן, כפי שנמדדו מרחוק מביתי, מופיעים כאן כערכי אנרגיה (ביחידות בוביס)

ארובה C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7
מיליון בוביס 2,3 2,1 2,0 2,2 1,9 2,3 2,1

תמונה מס’ 2: מיקום הארובות.

המסע הראשון

המסע הראשון שלי לאתר (ב 25/10/08), הוביל אותי לכיוון הכללי של קרית גת ושל קיבוץ לכיש. לאחר שהגעתי לאזור, עקבתי אחר השילוט להר גד, בחולפי דרך המקום אליו כיוונתי להגיע. לאחר שנסעתי כמה זמן הגעתי למסקנה שהלכתי לאיבוד.

ואז, החל לרדת גשם.

התכוונתי לוותר, כאשר מכונית עצרה בסמוך לי. שאלתי את הנהג (מקיבוץ לכיש) אם הוא מכיר את המקום שבתמונה האווירית שלי. בהיותו מקומי, הוא אכן ידע לאן התכוונתי. הוא לקח אותי לשם, בגשם השוטף. זו הייתה בוודאות עזרה משמיים!

מרגע שהגענו למקום, לא יכולתי לעשות הרבה מעבר להסתכל על השדה הבוצי והגבעות שסביב. ביצעתי מדידת אנרגיה בנקודה בה חניתי, והגעתי לערך של 2 מיליון בוביס – ערך המשתווה לאנרגיה בקתדרלות. החלטתי לחזור ביום אחר. בדרכי חזרה צילמתי תמונות כדי להראות כיצד להגיע למקום. המפה והתמונות מס’ 3 עד 5 יסייעו בידיכם למצוא את המקום.

אם תראו את השלט שבתמונה מס’ 6, תדעו שהגעתם רחוק מדי. מרגע שעליתם על הדרך המשובשת, סעו לפי המפה בתמונה מס’ 3. אתם תגיעו לצומת עם עמוד בטון (תמונה מס’ 7); פנו שם ימינה והמשיכו ישר עד הנקודה האדומה שבתמונה.

תמונה מס’ 3: כיצד להגיע לשם

תמונה מס’ 4: פנו כאן שמאלה

תמונה מס’ 5: המשיכו לאורך הרפת

תמונה מס’ 6: הגעתם רחוק מדי – חיזרו

תמונה מס’ 7: פנו ימינה בעמוד הבטון

בחזרה לשבע הגבעות

ב6 לנובמבר 2008, חזרתי עם חבר המבצע תיקשור ספונטני בהכרה מלאה. גֵמָה (זהו כינויו כמתקשר), גם הוא גיאוביולוג. האם יש צורך להציגו? יש לו את היכולת המיוחדת לראות את דברים הנסתרים מעיניים רגילות.

חיפשנו אחר הארובות על פי המחקר שעשיתי עם התמונה האווירית, כשאנו מתחילים בארובה הקרובה לכביש (C5, כפי שניתן לראות בתמונה מס’ 2). עברנו בין הארובות: לאחר C5 בדקנו את C4 ואז את C6.

בתמונות מס’ 8 עד 11 ניתן לראות את הארובות בשטח. אז קיבל חברי גמה מסר מ”משפחתו”. נאמר לנו כי אין צורך לאתר ולהפעיל את כל הארובות. ברגע שנפעיל את הארובה C2, כל הנותרות יופעלו. איזה מזל!

וכך הלכנו להפעיל את C2 וסיימנו את עבודתנו. המדידות בטבלה 1 מראות את הערכים לפני ואחרי הפעלת הארובות.

טבלה מס’ 1: פרמטרים עבור הארובות

צבע לבן לבן לבן לבן
עולם אלוהי
אלוהי

הערות: * ערכים שנמדדו מרחוק בביתי בנתניה.

מספר הבהרות עבור טבלה מס’ 1: בכל נקודה בה הייתה ארובה מצאתי את המרכז המדויק, ואז את הקוטר. נראה היה שצבען של כל הארובות זהה. מאוחר יותר גילינו שלכל ארובה צבע נפרד.

הפרמטר “עולם” מתייחס לביטויה של רמת האנרגיה ביחס לשבעת העולמות שסביבנו. כאשר אנו מטפלים באתר כלשהו, ניתן לסווג אותו לאחד משבעה עולמות. עולמות אלו הם:

• פיזי
• אתרי
• אסטרלי
• מנטלי
• סיבתי
• רוחני
• אלוהי

הפעלה – פרוש הדבר שהפעלתי בצורה מנטלית את הארובות ומדדתי מיד לאחר מכן. ישנה עליה ברורה בכל הערכים, עד כדי הכפלת גודלם.

תמונה מס’ 8: ארובה C5

תמונה מס’ 9: ארובה C4

תמונה מס’ 10: ארובה C6

תמונה מס’ 11: ארובה C2

התיקשור בשבע הגבעות

לאחר שסיימנו את המדידות עזבנו את האזור וחנינו תחת עץ. גמה החל את לתקשר בתיעול עם “משפחתו” בנוגע למקום בו ביקרנו.

להלן תעתיק דבריו:

“אתה עומד היום בתחתית העמק של שבע הגבעות, מכתש עתיק, עתיק מאוד, של הר געש רדום. עובי קרום האדמה במקום זה הינו פחות מ-4 ק”מ; אתה יכול לדמיין את היתרונות הטבעיים שיש למקום זה מבחינה גאותרמית.

שבע גבעות, שבע ארובות… למה מספר זה? לכל אחת מהארובות יש צבע מצבעי הקשת. איננו יכולים לתאר לך את יופיו של האתר מהמימד שלנו! ובשילוב שבעת הצבעים אנו מקבלים לבן, הצבע אותו מדדת בכל ארובה.

כל אחת מהארובות מחוברת בקרן הבוקעת מכוכב [אחד משבעת הכוכבים במערכת השמש שלנו]. יהיה לך קל לגלות איזו קרן בוקעת מאיזה כוכב. שבע הקרניים, כאשר הן משתלבות, יוצרות קרן לבנה גדולה המקושרת לסיריוס (1).”

מכל האתרים אותם גילית עד עתה, לזה חשיבות עצומה, כיוון שהוא המקור לאנרגית הריפוי שגילית עד כה ושתגלה בעתיד.

ביום זה אתם שריתם באנרגיות אלה, ואתם תיהנו מהשפעתן.

יבוא יום בו נסביר כיצד לקשר אתר זה לאתרים אותם מצאת, ושאותם תמצא בעתיד. אתר זה הינו אתר מרכזי, והוא מקושר לשבעה אתרים אחרים.

כל זה מסובך מאוד בשבילך, אך בטח בנו והכל יוסבר ויועבר בזמן המתאים.”

בהתבסס על התיקשור נקטתי במספר צעדים המתוארים בהמשך.

שבע הארובות

ניתוח הארובות נעשה מביתי בשימוש במטוטלת וגרפים. הניתוח הראשון התבסס על הצבעים והכוכבים כפי שתוארו לנו בתיקשור:

ארובה כוכב צבע בקשת
C1 שבתאי צהוב
C2 צדק כתום
C3 נפטון אינדיגו
C4 נגה ירוק
C5 אוראנוס אדום
C6 כוכב חמה כחול
C7 מאדים סגול

לאחר מכן שרטטתי את הקשרים המחברים בין הארובות. קשרים אלה מסומנים ב-X בטבלה מס’ 2, ומופיעים בצורה גרפית בתמונה מס’ 12

טבלה מס’ 2: קישורים בין הארובות
C7 X X X

תמונה מס’ 12: קישורים בין הארובות

הביקור השלישי

ב-20 לדצמבר חזרתי לשבע הגבעות, בליווי ידידה. לא היה לי צל של מושג מדוע אני חוזר לשם, אבל הלכתי. ידעתי שברגע שאגיע לשם, אדע מה לעשות.

הדבר הראשון שהיינו צריכים לעשות היה לבדוק כמה מהקישורים שבין הארובות המופיעים בתמונה מס’ 12. מדדתי את רמות האנרגיה, רוחבם ומיקומם של שלושה קישורים היוצאים מארובה C5:
C5 ל-C4; C5 ל-C3; C5 ל-C1;
התוצאות:

קישור רמת האנרגיה רוחב
C5-C4 1.4 מיליון בוביס 1.30 מטר
C5- C3 600 אלף בוביס 1 מטר
C5-C1 800 אלף בוביס 1.10 מטר

חשתי שלא עבור מידע זה נסעתי במהלך שעה וחצי כדי להגיע למקום. הסתכלתי שוב בתמונה האווירית (תמונה מס’ 2) ובדקתי את הצלב המרכזי, היחיד שאינו מסומן. באמצעות המטוטלת, שאלתי אם זהו הקישור לסיריוס, כפי שנאמר לנו בתיקשור. “כן” הייתה התשובה לשאלתי. התחלתי ללכת לכיוון בו חשבתי שהנקודה נמצאת.

ידידתי צעדה כמה מטרים מאחורי. לפתע שמעתי אותה אומרת: “תסתכל על ה”דלת
– “איזו “דלת“?
הדלת” הזו”, אמרה והצביעה על עץ.

למרות שידידתי היא ממוצא רוסי, העברית שלה טובה מספיק בכדי להבדיל בין עץ לדלת. אז הבנתי שהעץ אכן היה דלת – דלת לסיריוס.

עוד רמז מ”המשפחה”.

במקום בו עמד העץ מצאתי ארובה גדולת מימדים:

• קוטר: 14 מטרים
• רמת אנרגיה: 19 מיליון בוביס
• גובה: 95 מטרים
• עומק: 65 מטרים
• זמן עליה/ירידה: 3.5 דקות
• זמן מנוחה: דקה אחת.

זו הייתה חתיכת ארובה! בתמונה מס’ 13 ניתן לראות את העץ. הוא צומח בין אבנים ענקיות.

תמונה מס’ 13: ה”דלת” לסיריוס

. ואוו! האנרגיה טיפסה ל25 מיליון. בלתי יאמן!

אז, כדי לסיים את עבודתי באתר הפעלתי את הארובה בצורה מנטלית. הפרמטרים עלו:
• קוטר: 28 מטרים
• רמת אנרגיה: עלתה ל-30 מיליון בוביס
• גובה: 170 מטרים
• עומק: 120 מטרים

אז הבנתי מדוע הייתי חייב לבוא לשם באותו היום.

תוכניות לעתיד

משימתי הבאה כאן תהיה למצוא את שבעת אתרי המשנה הקשורים לאתר זה. הרבה עבודה עוד לפני.

סיריוס (1) (כוכב אלפא בכלב גדול- Alpha Canis Majoris) – סיריוס הוא הכוכב הבהיר ביותר בקבוצת “הכלב הגדול”, המציין את כלב הציד הגדול ביותר של אוריון, ועל כן נקרא לרוב “כוכב הכלב”. בשל בהירותו, הוא “אלוף” המנצנצים, אפקט הנגרם בשל שבירת אור משתנה באטמוספירה של כדור הארץ.

הכוכב הינו גמד לבן (המתיך מימן), בעל טמפרטורה של 10,153 מעלות צלזיוס (9880 קלווין). בהירותו נובעת מהעבודה שהוא מפיץ אור חזק פי 26 מזה של השמש, ומשום שהוא קרוב אלינו מאוד – רק 8.6 שנות אור. לשם השוואה, זהו מרחק של פי 2 מהכוכב הקרוב ביותר לכדור הארץ (אלפא סנטאורי) ומערכת השמש שלו היא ה-5 הקרובה ביותר אלינו. יש לנו, כבני אדם, מערכת יחסים קרובה ביותר עם סיריוס. << חזרה